Programy lojalnościowe są coraz bardziej popularne w wielu sieciach spożywczych w całym kraju. Dzięki nim można znacznie zaoszczędzić na codziennych zakupach. Także polskie delikatesy online posiadają możliwość zdobywania nagród za zakupy. Jednym z takich sklepów jest Polski Koszyk. Czy warto dołączyć do tej akcji lojalnościowej i na czym polega Polski Koszyk program lojalnościowy?

Jakie korzyści daje nam program lojalnościowy Polski Koszyk?

W ramach promocji Polski Koszyk program lojalnościowy klienci dokonujący zakupów mogą liczyć na duże rabaty, naliczane przy kolejnych zakupach, które są jeszcze wyższe niż te proponowane przez gazetki promocyjne. Dzięki nim zakupy są jeszcze tańsze, co pozwala oszczędzić na ulubionych produktach lub dostawie zakupów pod wskazany adres. 

Program lojalnościowy Polski Koszyk – jak to działa?

Polski Koszyk program lojalnościowy umożliwia klientom zbieranie punkty za każde dokonane zamówienie za pośrednictwem platformy zakupowej www.polskikoszyk.pl Wartość rabatu jest przyznawana klientowi na podstawie wartości zamawianych przez niego zakupów. Każda złotówka wydana na zakupy w delikatesach Polski Koszyk na produkty polskie do 2 punkty lojalnościowe. Są one przyznawane, jeśli klient wybierze dostawę transportem własnym. Przy wyborze dostawy z pomocą kuriera przyznawane są aż 4 punkty za każdą wydaną w sklepie złotówkę. Ten program lojalnościowy cieszy się bardzo dużą popularnością, podobnie jak inne tego typu akcje w znanych sieciach, np. Sedalomania.

Z kolei przy zakupie produktów zagranicznych przyznawany jest jeden punkt za każdą wydaną złotówkę przy wyborze transportu własnego. 2 punkty dodawane są, kiedy jako formę dostawy wybierzemy firmę kurierską. Bardziej opłacalne jest wybieranie sposobu dostawy kurierem, gdyż zakupy są dostarczane pod wskazany adres, a dodatkowo w ramach programu lojalnościowego otrzymujemy więcej punktów rabatowych. Zaoszczędzone pieniądze możemy wydać na wygodną i bezpieczną dostawę zakupów kurierem. 

Dodatkowe punkty za zakupy w delikatesach Polski Koszyk można otrzymać w ramach specjalnych akcji promocyjnych. Wtedy każdy produkt objęty promocją dodaje dodatkowe punktu do naszego indywidualnego konta. Ilość dodawanych punktów jest zależna od dostępnej promocji. Promocje te mają charakter czasowy i zmieniają się wraz ze zmieniającym się asortymentem sklepu. 

Wysokość rabatu powoduje automatyczne zmniejszenie kwoty za zakupy, dzięki czemu możemy znacznie zaoszczędzić na zakupach. Jest to wyjątkowo opłacalne szczególnie wtedy, kiedy robimy dość duże zakupy np. do firmy lub na nasze codzienne potrzeby domowe. Rabaty nie sumują się, a także nie wpływają na zmniejszenie się cen promocyjnych, które zostały już wcześniej obniżone. Rabat pomniejsza sumę za zakup produktów nieobjętych promocją. 

Polski Koszyk – nagrody w ramach programu lojalnościowego

Wysokość rabatu jest ustalana od wartości dokonanych zakupów. Podczas przyznawania punktów brana pod uwagę jest cena zakupów brutto i progi przyznania rabatów co 90 dni od dnia pierwszego zamówienia w danym okresie zamówienia. 

W ramach programu lojalnościowego przyznawane są rabaty na zakupy, zależne od ilości punktów lojalnościowych.

W ramach programu lojalnościowego Polski Koszyk przyznawane są następujące kody rabatowe:

— 7000 punktów — rabat wynosi 5%

—5500 punktów — rabat 4%

— 4000 punktów – rabat na poziomie 3%.

Punkty lojalnościowe za zakupy przyznawane są po każdym zapłaconym zamówieniu i są ważne przez 90 dni od daty jego realizacji. Wartość zakupów brutto to wszystkie opłacone i dostarczone zamówienia, które zostały odebrane przez klienta. 

Ważne! Do ogólnej wartości zakupów nie wlicza się kosztów wysyłki poszczególnych produktów. Punkty nie są przyznawane również za te produkty, które zostały zwrócone przez klienta z powodu np. reklamacji przesyłki. Jeśli towar w ramach reklamacji został wymieniony na inny, wtedy do puli punktów są wliczane punkty na podstawie cen brutto wymienionych przez klienta towarów. Udzielone rabaty nie sumują się, ani nie zmieniają cen promocyjnych towarów. 

Rabaty są przyznawane klientom będącym w programie lojalnościowym w sposób automatyczny do 90 dni od pierwszego zamówienia, które jest zgodne z progiem rabatowym. Wówczas kwota rabatu jest widoczna jako osobna pozycja w zamówieniu. Można sprawdzić ją podczas składania zamówienia – w widoku Koszyka, a także w podsumowaniu zamówienia oraz na fakturze, która jest dostarczana wraz z zamówieniem. 

Przyznawany rabat nie może być wymieniany na gotówkę. Punkty nie są przyznawane tym klientom, którzy dokonali zakupów w sklepie Polski Koszyk za pośrednictwem portali zewnętrznych. Aby otrzymać punkty należy zrobić zakupy bezpośrednio na stronie sklepu: www.polskikoszyk.pl. Podczas zakupów można na bieżąco sprawdzać cenę brutto i dzięki niej dowiedzieć się jaką ilość punktów sklep przyzna nam za dokonane zakupy. 

Program lojalnościowy Polski Koszyk – kto może skorzystać?

Dobrym sposobem na oszczędność na zakupach jest program lojalnościowy Polski Koszyk. Jak dołączyć do programu? 

Wystarczy być zarejestrowanym klientem sklepu oraz robić zakupy poprzez stronę internetową sklepu: polskikoszyk.pl Rejestracji można dokonać podając swój adres e-mail, a także tworząc indywidualne hasło, z pomocą którego możemy zalogować się na nasze konto w sklepie. Na koncie zapisywane są wszystkie nasze zamówienia oraz punkty za zakupy, na podstawie których przyznawane są rabaty. Wszystkie informacje odnośnie programu lojalnościowego oraz zakładania konta są dostępne w regulaminie Polski Koszyk.

Program lojalnościowy Polski Koszyk – jak zrezygnować?

Należy pamiętać, że niewykorzystany rabat wygasa w przypadku, jeśli nie dokonamy zakupu w ciągu 90 dni po złożeniu ostatniego zamówienia w sklepie Polski Koszyk. Rabat wygasa także wtedy, kiedy w okresie ostatnich 90 dni wartość zgromadzonych punktów była niższa od pierwszego progu rabatowego. Członkostwo w Programie lojalnościowym ustaje automatycznie w momencie, kiedy klient zaprzestanie używania konta zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie sklepu lub nie dokona żadnego zakupu w okresie 90 dni po złożeniu ostatniego zamówienia. Z programu lojalnościowego można także zrezygnować wysyłając pisemną rezygnację na adres mailowy Biura Obsługi Klienta: [email protected] lub usuwając konto w sklepie Polski Koszyk. 

Zakończenie uczestnictwa w Programie Lojalnościowym sklepu Polski Koszyk jest równoznaczne z wygaśnięciem wszystkich punktów i przyznanych rabatów. Nie ulegają one odnowieniu po ponownym założeniu konta. Należy o tym pamiętać, jeśli wahamy się, czy rezygnować z programy lojalnościowego. W takim wypadku lepiej jest wykorzystać już przyznane nam rabaty i dopiero po wykorzystaniu promocji zlikwidować nasze konto na stronie sklepu Polski Koszyk. Dzięki temu nie stracimy już zdobytych przez nas rabatów. 

Polski Koszyk program lojalnościowy opinie 

Polski Koszyk program lojalnościowy ma bardzo dobre opinie wśród klientów sklepu. Cenią oni przejrzysty regulamin promocji, a także możliwość naliczania punktów od każdej wydanej w sklepie złotówki. Nagrody w postaci rabatów pozwalają im z kolei znacznie zaoszczędzić na zakupach, a tym samym poprawić stan domowego budżetu. 

Z programu lojalnościowego Polski Koszyk bardzo chętnie korzystają również właściciele firm, w tym punktów gastronomicznych, którzy często dokonują zakupów, a dzięki naliczanym rabatom mogą kupić więcej towaru za zaskakująco niską cenę.

Program lojalnościowy Polski Koszyk zachęca do zakupów, podobnie jak bardzo intuicyjny proces zamawiania zakupów oraz mało skomplikowany sposób dodawania punktów. Dzięki temu każdy klient wie, ile punktów za zakupy otrzyma i jaki rabat otrzyma na kolejny zakup. Wystarczy zrobić kolejne zakupy w przeciągu 90 dni od ostatniego zamówienia by cieszyć się kolejnymi wspaniałymi rabatami.

Klienci oprócz rabatów cenią również wysoką jakość obsługi klienta oraz dobrą jakość dostępnych produktów polskich i zagranicznych, w tym produktów dla mam i dzieci, BIO, regionalnych oraz pochodzących z różnych zakątków świata. Każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojej rodziny.

5/5 - (1 oddanych ocen)