Frac to sieć sklepów spożywczych, która stale otwiera nowe filie na terenie całego kraju. W ofercie firmy znajdują się przede wszystkim dobrej jakości produkty spożywcze, napoje oraz artykuły domowe. Ciekawym rozwiązaniem, na które zdecydowała się firma, jest wdrożenie aplikacji mobilnej na smartfony. Dzięki temu konsumenci mają możliwość wykorzystywania dostępnych rabatów oraz przeglądania aktualnych gazetek promocyjnych w wersji cyfrowej.
Aplikacja Frac – pobierz na urządzenie
Aplikacja mobilna Frac – jak ją wykorzystać?
Wdrożenie aplikacji mobilnej pozwala dużej grupie konsumentów przeglądać ofertę sklepu w dowolnym czasie. Cyfrowe gazetki promocyjne udostępniane na łamach aplikacji są czytelne, łatwe do otworzenia oraz zawierające ciekawe promocje. Aplikacja Frac dostępna jest na androida. Wykorzystanie takiego udogodnienia pozwala na szybką analizę oferty, jaką proponuje sklep spożywczy w pobliżu miejsca zamieszkania. Aplikacja Frac stanowi także doskonałe źródło informacji o aktualnych programach lojalnościowych i rabatach na określone produkty znajdujące się w sprzedaży.
Czym wyróżnia się aplikacja Frac?
Szybkie działanie, łatwość instalacji oraz przejrzystość interfejsu to główne zalety rozwiązania mobilnego firmy Frac. Aplikacja cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem wśród klientów sieci sklepów. Warto decydować się na instalację tego typu innowacji na swojego smartfona. Doskonalenie swojej aplikacji i wdrażanie nowych systemów ułatwiających zakupy to główne założenia przedsiębiorstwa. Sklep spożywczy należący do tej firmy wyróżnia się bogatą ofertą dostosowaną pod nawet najbardziej wymagających klientów. Skutkiem wprowadzenia mobilnej aplikacji na rynek jest przyciągnięcie uwagi większej ilości konsumentów. Ze względu na łatwy dostęp do aktualnych gazetek, programów lojalnościowych i rabatów mobilny serwis Frac stale zyskuje na popularności.
Czy warto zainstalować aplikację Frac?
Zdecydowanie warto zainstalować na swoim telefonie aplikację firmy Frac, dzięki której można uzyskać łatwy dostęp do promocji i gazetek. Należy jednak wspomnieć, że do poprawnego działania aplikacja mobilna potrzebuje stałej łączności z siecią komórkową oraz dostępem do lokalizacji urządzenia, aby namierzyć najbliższy sklep spożywczy.