Nowoczesna aplikacja umożliwia zamawianie zakupów drogą online w najpopularniejszych sklepach i hipermarketach działających na terenie kraju. To całkowita nowość, która pojawiła się wraz z rozwojem nowoczesnych technologii. Coraz większa świadomość konsumentów oraz ich wygoda wpłynęły na popularność, jaką zyskał mobilny program do robienia zakupów bez wychodzenia z domu. Działanie programu jest proste, a sam interfejs łatwy w obsłudze, dlatego praktycznie każdy konsument może z łatwością posługiwać się takim rozwiązaniem. Aplikacja może cieszyć się szeroką gamą sklepów, w których można zrobić zakupy.
Jak działa aplikacja Everli?
Everli to aplikacja, która działa na terenie całej Polski, zrzeszając w sobie wszystkie najpopularniejsze markety spożywcze. Ta platforma mobilna służy do wykonywania zakupów bez wychodzenia z domu, wyłącznie za pośrednictwem aplikacji zainstalowanej w telefonie. Dodatkowo Everli by Szopi zawiera w sobie gazetki promocyjne, do których dostęp możliwy jest po poprawnym przejściu weryfikacji użytkownika. Działanie programu Everli jest proste i nie wymaga posiadania kompleksowej wiedzy z zakresu nowych technologii. Dla nieco mniej zaawansowanych użytkowników producent udostępnił prostą instrukcję pokazującą wszystkie możliwości Everli. Aplikacja to doskonała alternatywa dla tradycyjnych zakupów w stacjonarnych marketach spożywczych.
Aplikacja Everli – jakie sklepy obsługuje?
Everli online obsługuje praktycznie wszystkie najpopularniejsze sklepy spożywczo-handlowe takie, jak: Biedronka, Carrefour, Kaufland, Leclerc, Lidl i SPAR. Kurierzy dostępni na terenie każdego większego miasta w Polsce dostarczają w jak najkrótszym czasie zamówione towaru z dowolnego sklepu przy pomocy Everli by Szopi. Każdy sklep spożywczy online może współpracować z programem mobilnym Everli. Szopi, jako poprzednik tej aplikacji posiada podobne funkcje, jednakże nowoczesna odmiana o innej nazwie posiada większą ilość udogodnień dla konsumentów. Ilość sklepów, jakie są obsługiwane, stale się zwiększa, co jest skutkiem coraz większego zainteresowania konsumentów robieniem zakupów bez wychodzenia z domu. Funkcjonalności aplikacji dostępne są zazwyczaj w większych miastach w Polsce, jednakże z biegiem czasu usługa rozszerza się także na nieco mniejsze aglomeracje miejskie.
Aplikacja Everli – czy warto z niej korzystać?
Zdecydowanie warto korzystać z aplikacji mobilnej Everli. Zakupy online, które są możliwe przy jej pomocy to przede wszystkim wygoda, prostota oraz szybka dostawa bezpośrednio pod drzwi klienta. Wszyscy konsumenci, którzy zdecydowali się na zainstalowanie mobilnej wersji aplikacji mogą porównać ją z poprzednikiem w wersji przeglądarkowej, który nosił nazwę Szopi. Everli to doskonały wybór dla wszystkich, którzy cenią sobie komfort użytkowania oraz oszczędność czasu. Dodatkowo, dzięki oprogramowaniu do zakupów online można mieć wgląd w aktualne promocje i dostępne rabaty praktycznie w każdym sklepie partnerskim.
Ile kosztuje korzystanie z aplikacji Everli?
Odnosząc się do tego, ile kosztuje dostawa za pośrednictwem tej aplikacji, trzeba wiedzieć, że podstawowa opłata wynosi 9,90 zł. Firma umożliwiła jednak dodatkowe opcje dostawy, za które trzeba dodatkowo zapłacić. Jedną z nich jest szybka dostawa za dodatkową opłatą wynoszącą 3,90 zł. Warto jednak wiedzieć, że dla koszyka o wartości poniżej 100 zł, wybranie takiej formy dostawy będzie związane z dopłatą 6,00 zł do wartości zamówienia.
Program Everli – zalety i wady
Do głównych zalet, jakie płyną z korzystania z oprogramowania do robienia zakupów online, zaliczamy: wygodę, szybkość działania, brak ukrytych kosztów oraz duży asortyment produktów do wyboru. Istnieją także pewne wady takiego rozwiązania, a mianowicie: brak kontaktu z drugą osobą, konieczność dopłaty za dostawę przy niewielkich zamówieniach, brak możliwości dotknięcia produktu oraz częste obawy przed nierzetelnością sprzedawców. Trzeba jednak mieć na uwadze, że pracownicy zatrudnieni przez firmę udostępniającą aplikację mobilną są odpowiednio przeszkoleni oraz posiadają doświadczenie w zakresie dostarczania produktów żywnościowych. Decydując się na instalację tego oprogramowania, można mieć pewność, że cała usługa, począwszy od złożenia zamówienia, a kończąc na dostawie, będzie zrealizowana na najwyższym poziomie.
Aplikacja Everli by Szopi – opinie
Przeszukując internet, można trafić na wiele recenzji konsumentów odnoszących się do działania oraz sposobu współpracy z Everli by Szopi. Opinie, które są ogólnodostępne, zazwyczaj dotyczą czasu dostawy produktów, sposobu ich pakowania oraz ceny. Konsumenci wyrażają spore zadowolenie z usług, jakie oferowane są przy pomocy aplikacji. Oprócz możliwości zrobienia zakupów online klienci mogą też przeglądać aktualne gazetki sklepów partnerskich, a także korzystać z rabatów i kodów promocyjnych, które występują raz na jakiś czas.
OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ!!!! Wykupiłam Everly Plus a od miesiąca nie mogę zamówić bo dla mnie brak terminów. A jak zamówię to mi anulują zamówienie. do tego nie chcą oddać moich pieniędzy. Sprawę przekazuję mojemu prawnikowi.
Przestrzegam Państwa przed korzystaniem z tej żałosnej aplikacji. Traktowanie klientów przez tę firmę to SKANDAL. Przykład z dziś- 4,5 godzinne opóźnienie kuriera. Mniej więcej co godzine dostawałam powiadomienie, że przesyłka przyjedzie godzine/dwie pozNiej, potem znow że kurier ma opóźnienie godzinę, a i tak przyjeżdża dawno po czasie. Brak przeprosin. W trakcie rozmowy brak jakiekolwiek próby rekompansaty tak znacznie straconego czasu i pieniedzy. Poza jakąś jałmużna w postaci 10 zl zniżki na kolejne zamówienie, której nie będzie, bo po raz kolejny miałam ogromne nieprzyjemności z powodu Everli i kasuje aplikacje. To są kpiny po raz kolejny już nie dam się nabrać. Infantylne i groteskowe wręcz tłumaczenie firmy na czacie ( nie mozna się doprosić o numer telefonu np do kierownika), że to był pierwszy dzień pracy szopera. Co to obchodzi klienta? Za kasy razem lrzy zamówieniu jest tłumaczenie „proszę wybaczyć, to pierwszy dzień pracy kuriera”. To jest odpowiedzialność firmy, by produkty o czasie dotarły do klienta i te, które zostały zamówione, a nie dowolne. Poniosłam straty finansowe- kurier pozamienial beż mojej zgody produkty, które nie moga być przeze mnie spożyte np że względu na alergeny i dlatego na poziomie zamówienia zaznaczyłam- beż zamienników. Mnóstwo produktów, mimo dostępności na stronie nie dochodzi do klienta. Później kaza klientowi marnować kolejny czas na pisanie dodatkowo maili, wysyłam zdjęć itd, by na końcu moc usłyszeć, że im przykro i przepraszają. Hańba